Rithual silhouette

Unii spun ca nu este bine sa slabim dupa diete si alte artificii.Eu spun ca atunci cand ai optiuni si acelea stii bine ca nu-ti provoaca rau este bine sa apelezi la ele.

De sarbatori am pus pe mine 6 kg,am ajuns la 57kg,nu ma simteam bine in pielea mea chiar daca prietenii imi spuneau ca nu sunt grasa am zis sa iau masuri.Grasimea o data instalata nu trebuie lasata mult pentru ca organismul se invata cu ea si apoi greu mai scapi.

Am inceput un regim de viata sanatos ,am eliminat fast foodul,sucul acidulat si dulciurile.Am mancat bine dar sanatos.Pe langa toate lucrurile acestea am baut zilnic ceaiurile Rithual Silhouette,care dupa parerea mea sunt MINUNATE.In afara de faptul ca slabesti rapid cu ele dispare si celulita .

Am slabit 6kilograme in 2 saptamani!

Acum am 51kg si nu m-am mai ingrasat,mi-am invatat din nou organismul cu alimente sanatoase si nu uitati ca ceaiurile rithual silhouette m-au ajutat sa slabesc rapid.Asa ca daca aveti buget apelati la astfel de trucuri pentru ca nu va pot face rau,doar bine!!!

Va doresc o silueta impecabila vara aceasta!Imagine

Standard

Lasă un răspuns

