6 strategii care te vor ajuta sa slabesti mai usor!

Iata mai jos o lista de strategii pe care le poti aborda daca vrei sa ai o silueta de vis, fara sa-ti distrugi sanatatea!

1. Cantareste-te in fiecare zi!
Majoritatea specialistilor ti-ar spune sa o faci saptamanal, dar cele mai recente studii (in cadrul Universitatii din Minesotta) arata ca esti mai motivat daca vezi macar 100 de grame date jos in feicare zi, dupa ce te-ai straduit in acest sens. Cantareste-te in fiecare dimineata si asteapta-te sa vezi diferente zilnice, datoarate adesea balonarilor sau deshidratarii. Daca te si hranesti corect si faci miscare, diferentele pe care le sesizezi vor fi cele dorite de tine.

2. Nu te uita la televizor mai mult de 2 ore pe zi!
Chiar daca ai impresia ca asa te relaxezi, nu faci decat sa lenevesti iar asta se va vedea la cantar. Daca nu vrei sa ai fundul cat televizorul, ori te uiti in timp ce pedalezi la bicicleta de camera, ori inclocuiesti activitatea cu spalatul avselor, o plimbare in parc sau o ora de joaca impreuna cu cei mici (fie ei si ai vecinilor). Studiile arata ca adultii care stau mult la televizor au si tendinta de a ronati diverse gustari, mai ales dulci, in acelasi timp, asa ca acumuleaza cu 7% mai multe calorii decat cei care prefera alte activitati. Ideal e sa-ti inregistrezi filmele sau emisiunile preferate, ca sa le poti vedea deruland portiunea de publicitate. Salvezi astfel multe minute de leneveala.

3. Consuma 4 grame de fibre la fiecare masa

Consumand fibre, mananci mai putin, pentru ca necesita mai mult timp pentru mestecare si cresc productia hormonilor care determina senzatia de satietate. Un mar mare contine la fel de multe fibre ca o portie de broccoli.

4. Dormi cel putin 7 ore pe noapte

Un studiu efectuat la Universitatea din Chicago releva faptul ca oamenii care nu dorm suficient au un nivel mai scazut al hormonilor care controleaza apetitul. Astfel, daca dormi prea putin, risti sa ajungi obez! Cel mai bine e sa adormi devreme si sa te trezesti tot devreme!

5. Bea 8 pahare de apa pe zi
Apa nu e buna doar ca sa potoleasca setea, ci si pentru ca iti creste metabolismul. Studiile cercetatorilor germani au aratat ca 8 pahare de apa pe zi cresc rata metabolismului cu 30%. O parte din aceasta crestere venea din efortul organismului de a incalzi apa, iar restul din efortul de a o absorbi. „Cand bei apa, nu consumi calorii, dar organismul foloseste energie ca sa o acumuleze. Asta e valabil doar pentru apa, nu si pentru sucuri sau alte bauturi”, explica Michael Boschmann de la Universitatea de Medicina din Berlin. E important sa bei apa inainte de masa si mai ales inainte de gustari dulci.

6. Nu munci mai mult de 8 ore pe zi!

Cei de la Universitatea din Helsinki au studiat 7.000 de adulti si au observat ca cei care obisnuiau sa stea la birou peste program ajungea sa acumuleze kilograme in plus de-alungul anului. Explicatia: stresul de la munca nu-ti permite sa tii o dieta sau sa iti faci timp pentru exercitii fizice! Incearca sa iti faci zilnic un plan de bataie ca sa termini ce ai de facut, astfel incat sa-ti raman si timp pentru o plimbare cu bicicleta sau pentru a gati o cina sanatoasa.

Standard

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s